Bij VanEtje staat u als klant centraal. Wij proberen elk geschil, op welk vlak dan ook, samen op te lossen.
Aangezien de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie nogal zakelijk zijn opgesteld zijn en op veel vlakken moeilijk te begrijpen streven wij ernaar om voor u als klant het zo overzichtelijk mogelijk te maken, vandaar deze bestelinformatie.
Heeft u opmerkingen of suggesties, dan horen wij dat graag.
U kunt ons o.a. bereiken via de contactpagina, of u kunt ons bellen tijdens de openingstijden.
[accordion theme="hot-sneaks"]
[item title="Wat zijn de voordelen van een VanEtje-account?"]
Een persoonlijk VanEtje-account kost niets en is gemakkelijk aan te maken en te wijzigen. De voordelen op een rij:
- Door eenmalig jouw afleveradres en persoonlijke gegevens in te vullen, bespaar je tijd bij een volgende aankoop
- Je kunt de status van jouw bestellingen via je account volgen
- Je kunt je bestelgeschiedenis bekijken
- Je bent als eerste op de hoogte van nieuwe aanbiedingen, wanneer je je ook inschrijft voor de nieuwsbrief
[/item]
[item title="Hoe maak ik een account aan?"]
Een account aanmaken is heel simpel! Wat moet je doen?
- Registreren nieuw account
- Vul hier je e-mailadres en een wachtwoord in
- Nadat het aanmelden is gelukt, ontvang je een bevestigingsmail
Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens. Onder privacy & veiligheid vind je meer informatie over de bescherming van je gegevens. Voor een goede bescherming van je account adviseren wij om je wachtwoord regelmatig te wijzigen en uitsluitend eenmaal te gebruiken.
[/item]
[item title="Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?"]
Niets aan de hand. Klik op wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Hierna ontvang je meteen een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
[/item]
[item title="Moet ik mij registreren om in de webshop vanVanEtje te kunnen bestellen?"]
Een VanEtje-account is handig maar je kunt bij ons ook bestellen zonder account. Je kunt tijdens het bestelproces de optie "Ik wil als gast bestellen" selecteren en zonder account een bestelling plaatsen. We hebben alleen wel je e-mailadres nodig, zodat we je op de hoogte kunnen houden van je bestelling.
Ontdek de voordelen van een VanEtje-account.
[/item]
[item title="Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?"]
Je account gegevens zijn snel en gemakkelijk te wijzigen:
- Ga naar in/uitloggen, en log in
- Hierna klik rechts op bewerk profiel
- Vervolgens kan je jouw gegevens aanpassen (vergeet niet op verstuur te drukken)
Let op: Bij reeds geplaatste bestellingen kunnen de gegevens achteraf niet meer veranderd worden. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op; we helpen je graag verder!
[/item]
[item title="Welke voordelen biedt de VanEtje-nieuwsbrief?"]
Met de gratisVanEtje-nieuwsbrief ben je als eerste op de hoogte van actuele acties en aanbiedingen.
Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief. Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw gegevens.
Onder privacy & veiligheid vind je meer informatie over de bescherming van je gegevens.
[/item]
[item title="Hoe kan ik mij voor de VanEtje-nieuwsbrief aanmelden?"]
Leuk dat je onze nieuwsbrief wilt ontvangen! Zo blijf je altijd op de hoogte van alle actuele acties en aanbiedingen. Wat moet je doen? Je hebt het zo geregeld:
- Vul je naam en e-mailadres in
- Klik vervolgens op ja en "aanmelden of afmelden”
- Hierna ontvang je een e-mail met het verzoek om je aanmelding voor de VanEtje-nieuwsbrief te bevestigen
- Na deze bevestiging ontvang je een welkomstbericht
Meer hoef je niet te doen; veel plezier!
[/item]
[item title="Hoe kan ik mij van de VanEtje-nieuwsbrief afmelden?"]
Wil je je afmelden voor de VanEtje-nieuwsbrief? Dat vinden we jammer, want je mist dan wel veel nieuwtjes en acties. Als je het zeker weet, dan is afmelden heel gemakkelijk:
- Vul je naam en email-adres in
- Klik vervolgens op nee en “aanmelden of afmelden”
Het is het ook mogelijk je af te melden via de genoemde link onderaan de nieuwsbrief.
[/item]
[/accordion]